Szarmach-ozdoby i meble ogrodowe

Szarmach-ozdoby i meble ogrodowe

środa, 10 września 2014

Lampion ogrodowy biały

Na początek chciałbym pokazać Wam białe lampiony ogrodowe wykonane z drewna sosnowego. Po umieszczeniu wewnątrz nich jakiegokolwiek źródła światła, wytwarzają niesamowitą, klimatyczną atmosferę. Są jedną z najbardziej cenionych ozdób ogrodowych.

   
 Wykonywane przeze mnie lampiony posiadają dwa otwarcia: dachowe oraz za pomocą drzwiczek.
  Ich wysokość to 140cm, szerokość 45cm.


1 komentarz:

  1. Niestety takich dodatków ja jeszcze nie mam w swoim ogrodzie ale liczę na to, że z czasem coś będzie przybywało również i u mnie. Wiele ciekawych rzeczy widziałam w sklepie https://ogrodolandia.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest je mieć u siebie w ogrodach.

    OdpowiedzUsuń